Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Aktualności

Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje specjalisty ds. sponsoringu

12-04-2017

Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko:

Specjalista ds. sponsoringu w Dziale Pozyskiwania Funduszy i Marketingu

Termin składania aplikacji: 26 kwietnia 2017 r.
Planowany termin rozpoczęcia współpracy z instytucją: maj/czerwiec 2017 r.
Forma współpracy: umowa zlecenie

Adres do przesyłania aplikacji: kmlynarz[malpa]mnw.art.pl

 

 


Wymagania:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu sponsorów (min. 1 rok, mile widziane w instytucjach kultury)
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne),
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy.


Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki,
  • ciekawe i inspirujące wyzwania oraz współpracę z młodym, kreatywnym zespołem,
  • doskonałą, niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • dużą samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.


Główne zadania:

  • stałe monitorowanie potencjalnych źródeł finansowania ze środków sponsorskich,
  • przygotowywanie i opracowywanie ofert sponsorskich,
  • przygotowywanie, opracowanie umów sponsorskich,
  • realizacja zobowiązań wynikających z zawartych umów sponsorskich,
  • bieżąca współpraca z kluczowymi partnerami,
  • przygotowywanie i opracowywanie raportów dla sponsorów.


Wymagane dokumenty:

  • CV wraz z listem motywacyjnym
  • prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.

 


Procedura naboru:

  • 1 etap – sprawdzanie i ocena wymagań formalnych. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami w ramach I etapu rekrutacji.
  • 2 etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami