Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Aktualności

Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje specjalisty ds. mediów społecznościowych

23-05-2017

Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. mediów społecznościowych w Dziale Komunikacji i Programów Publicznych


Termin składania aplikacji: do dnia 29 maja 2017 r.
Planowany termin rozpoczęcia współpracy z instytucją: czerwiec–lipiec 2017
Termin realizacji: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem, iż termin realizacji usługi może zostać wydłużony maksymalnie do 24 m-cy w sytuacji, gdy współpraca między zleceniodawcą a zleceniobiorcą układać się będzie w sposób zadowalający.
Forma współpracy: umowa zlecenie


Adres do przesyłania aplikacji: kwojtas[malpa]mnw.art.pl
 

 


Wymagania:

  • praktyczna znajomość kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)
  • wykształcenie wyższe,
  • doskonała znajomość języka polskiego i tzw. „lekkie pióro”,
  • kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność współpracy z zespołem,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • znajomości trendów internetowych.

Mile widziana umiejętność obsługi programów graficznych (preferowany Adobe Photoshop) oraz znajomość systemu do zarządzania treścią CMS.


Oferujemy:

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki,
  • ciekawe zadania wykonywane w przyjaznym i kreatywnym zespole.


Główne zadania:

  • prowadzenie profili Muzeum w mediach społecznościowych,
  • tworzenie kampanii reklamowych na FB i w innych mediach społecznościowych,
  • stałe monitorowanie i analizowanie aktualnych trendów panujących w social mediach,
  • przygotowywanie raportów oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji.


Wymagane dokumenty:

  • CV
  • List motywacyjny


Procedura naboru:

  • 1 etap – sprawdzanie i ocena wymagań formalnych. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami w ramach I etapu rekrutacji.
  • 2 etap – ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.


Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia przesłana oferta nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.).