Niniejszy serwis wykorzystuje pliki cookie. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Aktualności

Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje Kierownika/Kierowniczki Działu Administracji i Inwestycji

17-05-2018

Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko:
Kierownika/Kierowniczki Działu Administracji i Inwestycji

 

Termin składania aplikacji: do dnia 1 czerwca 2018 r.,

Forma zatrudnienia: umowa o pracę – umowa na zastępstwo



WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki administracja, budownictwo),
  • minimum 5 lat doświadczenia w obszarze administracji (mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania budynkami) oraz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • mile widziane doświadczenie w projektach unijnych,
  • znajomości zagadnień związanych z utrzymaniem dużych nieruchomości, praktyczna wiedza z zakresu funkcjonowania i utrzymania instalacji sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji, instalacji elektrycznych, technicznych i ochrony przeciwpożarowej,
  • doświadczenie w zakresie nadzoru nad stanem technicznym budynków oraz środkami trwałymi,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego i zarządzania nieruchomościami oraz ochrony zabytków i środowiska,
  • praktyczna znajomość zagadnień prawa cywilnego i administracyjnego związanego z zawieraniem umów o roboty budowlane, umów z dostawcami mediów oraz umów serwisowych dotyczących infrastruktury technicznej budynków,
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
  • dobra organizacja pracy, samodzielności, skuteczności i konsekwencja w działaniu,
  • umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań oraz  analitycznego i strategicznego myślenia,
  • zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista,
  • mile widziana znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.



GŁÓWNE ZADANIA

  • zarządzanie budynkiem oraz strefą należącą do nieruchomości, w tym bieżąca obsługa administracyjna i techniczna gmachu głównego i oddziałów,
  • koordynacja prac związanych z infrastrukturą techniczną budynku w tym m. in. optymalizacja kosztów i rozwiązywanie pojawiających się problemów,
  • nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji technicznej oraz obiegiem dokumentów, dbanie o kompletność i prawidłowość dokumentacji,
  • zarządzanie projektami inwestycyjnymi oraz budżetami inwestycyjnymi (kontrolowanie i aktualizowanie harmonogramów i budżetów),
  • nadzór nad remontami i modernizacją przestrzeni oraz zapewnienie zgodności istniejących rozwiązań w podległym obszarze z bieżącymi wymogami  prawnymi,
  • nadzór nad przeglądami budowlanymi i gwarancjami,
  • utrzymanie urządzeń i instalacji w pełnej sprawności technicznej – nadzór nad konserwacją i przeglądami technicznymi oraz naprawą w zakresie:
  • instalacji sanitarnych, wentylacji, klimatyzacji, instalacji elektrycznych i teletechnicznych,nadzór nad dostawami wszelkich mediów oraz monitorowanie i optymalizacja ich kosztów,
  • zarządzanie podległym personelem oraz kontrola pracy zakontraktowanych podmiotów zewnętrznych,
  • inicjowanie i koordynowanie współpracy podległej komórki organizacyjnej z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Muzeum (wsparcie merytoryczne w prowadzonych przez inne działy projektach, zapewnienie obsługi technicznej),
  • nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem środkami finansowymi w zakresie powierzonej komórki organizacyjnej,
  • uczestnictwo w procesach inwestycyjnych w zakresie rozbudowy Muzeum,
  • administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, w zakresie: kontroli nad stanem technicznym budynków, utrzymaniem urządzeń technicznych,
  • opracowywanie i zarządzanie procedurami wewnętrznymi w zakresie spraw administracyjnych, gospodarczych i inwestycyjnych,



OFERUJEMY

  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury,
  • ciekawe zadania wykonywane w przyjaznym i kreatywnym zespole,
  • doskonałą, niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • wynagrodzenie brutto min. 7200 zł plus dodatek stażowy,
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pierwsza umowa na 3 miesięczny okres próbny, druga umowa na czas trwania zastępstwa,
  • wymiar czasu pracy pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie.


DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • życiorys/CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.


Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Muzeum Narodowe w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)”.


TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • dokumenty należy składać od 18 maja 2018 r. do 1 czerwca 2018 r.
  • decyduje data wpływu oferty do muzeum (stempla pocztowego / osobistego dostarczenia),
  • miejsce składania dokumentów:

    Muzeum Narodowe w Warszawie
    Dział Spraw Pracowniczych
    al. Jerozolimskie 3
    00-495 Warszawa

  • z dopiskiem: Oferta pracy – 2018/ADMINISTRACJA

oferty można składać od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00–15.00 lub wysłać pocztą na podany wyżej adres.


WARUNKI PRACY

Miejsce wykonywania pracy na terenie Muzeum Narodowego w Warszawie.


INNE INFORMACJE

Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające numeru ogłoszenia lub zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru nie będą rozpatrywane.

Życiorys/ CV, muszą być podpisane własnoręcznie.

W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji.


Muzeum Narodowe w Warszawie jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



TECHNIKI I METODY NABORU

  • weryfikacja nadesłanych ofert,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wybrani kandydaci/ kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci/ kandydatki będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.